Onun kötü durumu

Ormanda yürürken, ben dürtü hissediyordu. Ben iz-başında tuvalet kullanılan gerekirdi, ama hayır, tüm deniz manzarasına bakarak çok meşgul olduğunu ve şimdi, benim mesane talepleri yapmaya başlar hissediyordu. Ben izi terk edilmiş, etrafına baktı, ben de iz bıraktı, son iki çalılar gitti ve çevresinde son bir kez baktı. Ben yalnız olduğunu memnun, benim kot pantolon fermuarını açıp onları aşağı itti, benim ayak bilekleri civarında kot katılmak benim külot aşağı gezindiler.

Ben kaza benim kot pantolon ve külot piss olabilir endişe, çabuk onları yanked ve uzakta onları güvenli bir mesafe koydu. Ben işgal ve akış başlar piss sıcak olarak rahatlama hissettim. Ben elemanları benim çıplak kıç garip bir seksilik, çömelme pozisyonu, hissetmeye başladı, ben sadece onun horoz aşağı itiyor önce, benim kedi nabız, en sıcak akışı yaptı, ben bir erkek arkadaşım için yapardın çömelme gibi düşünebiliriz Sadece duygu amplifiye benim seğirmesi kedi dudakları üzerinden dışarı fışkıran piss. Ben onunla gitti ve benim onların parmaklarını benim diğer suları onlara katılmadan ile kaygan olsun duygu, benim piss ıslak dudakları, sürtünme aşağı iki parmak kaydı. Ben sadece sürtünme ve sürtünme tutulması, çılgınca gibi kamu bunu yaparken, ormanda neredeyse tamamen çıplak olmak çömelme ve pissing fikrinden açık, verilen, bu Grand Central istasyonunda yapıyor gibi değildi, ama yine de , açık sürüldü. Birisi tarafından yürüyüş ve çılgınca mastürbasyon azgın 15 yaşındaki kız görebiliyordu düşüncesi onu aramak ister gibi benim iç kedi, “orgazm flip” yaptırdı ve bunu burkan derin hissetti Ben zevk çığlıkları attı içeride, benim kedi titreyerek iklim bana yoluyla zevk dalgaları yayılıyor.

     Benim orgazm zevk çekilmeye başlayınca, çabuk, benim külot ve kot pantolon çekti izi geri aldım ve benim zammını devam etti.

     İlk defa sonra, ben yollar üzerinde dışarı baş ediyorum ne zaman tekrar bir tuvaleti kullanmak istemedim, ben bilerek dışarı başladıktan kısa süre sonra işemek gerekir emin olun ve çömelme ediyorum, sıcak, akan piss sonra pissing Mastürbasyon, her zaman beni deli gibi cum yaptı.

     Ben bir yöne bakmak ihmal rağmen benim favori izi bugün Out, benim her zamanki rutin yaptı. Ben hızlı, fermuarını açıp benim şort ve külot aşağı itti, onları dışarı çıktı ve çömeldi. Ben, bir gürültü duydum benim sola baktı ve dondu. Kaybolan uçmak işemek izin acil arzusu, ben izledim edildiğini, çalışma dışarı gelen büyük bir büyük adam, uzakta, tanrım sadece 20 metre idi, o en azından 6’6 “uzun boylu ve sağlam kas olarak baktım. Bana üzerinde yükselen kadar, etrafımda o, horoz bu hard rock şişkinlik görme nefesimi aldı., pantolonunu karşı bastırıyordu O bana doğru yavaş yavaş adım attı, hala yerde donup edildi.

     “Bebeğim görmek ister misiniz? Bana bebeğim açın, sonra ne var görebilirsiniz.”

     Bu büyüyü bozdu ve titreyen parmaklarıyla, ben onun fermuar aşağı çekti, pantolonunu ve iç çamaşırı düştü ve ben bir kez daha büyülendim edildi. O ateşe hazır bir silah gibi beni işaret ediyor, bu yüzden kalın sert en az 9 inç horoz, kaya vardı. Bu şimdiye kadar gördüğüm ilk horoz oldu, yüzüme, ben gözlerim dayanamadı neredeyse haklıydı.

     “Ben izlemek ve inme benim horoz ederken işemek istiyorum, dosdoğru bebeğin gidin. Neden çıplak alamadım, bu yüzden senin tatlı sıcak vücudun her bit görebilirim?”

     Ben hızlı bir şekilde, benim T gömleği çıkardı kenara attı ve tanıdık karıncalanma hissettim. Tanrım, şimdi, tamamen çıplak çömelme, bir adam beni izledim benim sinek işemek izin vermek için hazır tamamen çıplak kıç oldu, o beni çağırdı, o sert, sert güzellik okşayarak oldu.

     “Evet bebek, bana bebeğim için piss, sıcak piss akmasını istiyorum, gitsin!”

     Böyle cesaret, ben yayımlanan ve ben sıcak yere karşı düşüyorlar, beni dışarı fırlarken idrar hissediyordu. O cidden beni dışarı fırlarken sıcak sarı sıvı izlerken zevk homurdanıyor dışarı icar, onun horoz okşayarak oldu, ben yine tüm seğirmesi sıkı dudaklar üzerinde bu sıcak akışı hissediyordu, ve ben, uzandı ve kendimle oynamaya başladı ilk orgazm daha sonra, sidik, neredeyse ikinci doğa gibiydi.

     Benim bekçisi “Oh evet, bebeğim, bu kedi ile oynamak, bebek kendinizi cum yapmak benim horoz patlayabilir izleyin!” Diye homurdandı, fark

     Ben hızla yukarı ve aşağı, onun horoz gibi yapıyordum az homurdanıyor ve seslerden ateşe hazır var jerking elini izlerken, bu kadar yakın, o sert prick bakıyordu, gözlerimi açtım. Ben çılgınca yine benim diğer suları devralmaya başlar hissetme, benim ıslak dudakları ovuşturarak. Bu beni teşvik etti, ve ben patlamaya hazır, benim kasık havuzlamasını orgazm yanma ısı hissediyordu, ve bana boyunca yardımcı oldu.

     “Evet, evet, bunu becerecek, EVET lanet!”
 
     Diye homurdandı ve onun inci beyazı cum uzun bir dere horoz dışarı ateş, dudaklarım doğru boyunca püskürteceğim izledi. Yaptım ki, ben kedi başlangıç ​​hissediyordu, spazm hemen deli gittim ve kenar yere yuvarlandım gibi ben zevk bir çığlık kopardı. Ben bana karşı düşüyorlar daha kalın halatlar, onun jeti akarsuları, burnum üzerinden çekilecek boynumda bir inci kolye almak ve kalın, sıcak, beyaz dizeleri benim göğüsleri isabet hissettim, benim orgazm ve cum yaptığı spreyler sadece beni cum yapmak için bir araya o her damla benim vücut üzerinde olduğundan emin yapmak, elini onun dikmek sağım, beni aşağı yağmuruna olarak tekrar ve tekrar, ve tekrar, ben uğultulu oldu, benim hislerim, sadece deliriyorum ilgiliydi.

     Dilim hevesle dudaklarım birlikte yaladı ve ben ilk defa bir erkeğin sperm tadı. Biraz aşırı duygusal, ama tadı iyiydi ve ben onu ben büyüdükçe daha fazla tatmak istediği bir şey olduğunu bir his vardı. Ben hevesle onları yalamaya, kalın sıcak akarsuları kaldırsanız benim parmak kullanılır.

     Benim watcher gülümsedi ve hala “bakire bebek dedi? ‘ Benim selam, o gülümsedi ve dedi ki, “bebeğim, bir dahaki sefere, seni o kiraz sürebilir için istiyorsam, izliyor olacağım.”

     Büyük herif yarma benim bakire kedi dudakları açmak olduğunu hayal, 9 inç günlük bakıyordu bana, arzu ile hummalı hissettirdi. Onun elbiselerini üzerine çekti ben başını salladı, gülümsedi.

     O gitmek döndü gibi, “bir dahaki sefere bebek kadar” dedi.

Sonraki Yazı
Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

