Yeni eskort İzmir siteleri

Atletik görünümlü ama bir romatizmalı sağ, sekiz yıl önce küçük bir uçak kazasında onun daha az ciddi yaralanmalar birinin mirası ile, Phil Lucas bir mektup teslim aldı. Evde bir bilgisayar, hatta bir telefon yoktu, patron onu yazmıştı öyle.

Üç yıl boyunca görmediği gönderenin yazılı tespit etmek zor değildi. O zarfın üzerinde gezdirdikten ediyorum ve ‘Gönderenin ismi için uzayda,’ Chas yazıldı. J. Williment, başkanı, Williment Industries PLC, Birmingham, İngiltere ‘.

O postacı gibi salladı, daha doğrusu mailwoman, onu 125 cc motosiklet monte edilmiş ve o Phil Bye, sen yalnız görünüyorsun, “diye bağırdı. Bazı boğuşmadan için üzerinde benim genç kızı göndermeleri gerekmektedir. ”

“Zahmet etmeyin. Kendinizi Suki gel. ”

Onun bağırdığını duydum ve hemen hemen o kadar çok gülüyordu bisiklete düştü.

Phil Phil Philip’in Ortaokuldayken takma Hap kısaltılmış bir versiyonu idi. Ailesiyle İngiltere’ye gelmişti iki yıl sonra Güney Pasifik adasında doğmuş ediyorum, babasının küçük hastanede yeni genel cerrah olma ve annesi hemşireler katıldı ve o emekli hastane yerini o kadar önemli standartlar kalkmıştı O yılın sonunda başhemşire.

Kullanıcı 32 yaşındaki annesi artık çalıştı ama babası hala kıyı Doğu Afrika’da insanlar kadar kesim uzakta çalıştı.

Phil Birkaç yıl önce Mozambik kıyılarında işletilen ve motor kestiğinde büyük bir eğitim üzerinde kontrol etmek için aşağı dalış yapan küçük bir balıkçılık şirketi için yüzey besleme nokta bir deniz uçağı uçan olmuştu ve o got ediyorum rağmen uçak hemen doğruldu bir kanat suyu kesilmiş ve uçak sepeti tekerlekli ve parçalanmıştır. dışarı

Şirketin trol birinin kaptan denize doğru savrulan uçak gördüm ve bir şeyler olduğunu biliyordu. Neyse ki trol ağı olduğunu ve bu yüzden kaza yerine gitmeleri başardı ve o ve ekibinin özenle ayakta hala kabinden yaralı pilotu çekti. Motor bölmesi koptuğunu ve battı hem kanatları daha az ya da hala gövdeye bağlı olduğu ve bunu ayakta tutmuştur. Bir araştırma her iki kanat tankları yakıt kontamine olduğu testlerden kurdu.

İki ay sonra Phil hastaneden çıkabileceği ve babası onu eve almak için gelmişti. Sigorta her şeyin bedelini ödedim ve Phil yatırım önemli bir kişisel ödeme aldı.

Geri adada o iş bulmakta zorlanan ve bir adam bir akşam onu ​​durdurdu ve Charles Williment olarak tanıttı hastanede bir gece bekçisi oldu. Phil sık sık toplantı hatırlattı.

“İyi akşamlar Phillip.”

“Selam size kaybolur?”

“Hayır ben size pilot lisansı geçerli olması koşuluyla konuşmak istiyorum.”

“Öyle.”

“Ben bir deniz uçağı uçan yaşanan adada sadece pilot vardır söylendi.”

“Sizin bilgi doğrudur. Eğer, yapmak yoluyla gelmek ve kahve veya daha güçlü bir şey var bir öneri varsa gibi ses bak. ”

“Daha güçlü bir şey güzel olurdu.”

“Peki biz bir hastane vardır. Güçlü bir şeye güçlü kahve anlamına gelir. Bu bir hastane şaka. ”

Sayın Williment kibarca güldü ve normal kahve istedi.

İngiltere’den adam adanın kuzey ucunda LaHood mülk satın aldı ve tatili her yıl için iki veya üç kez çıkan amaçlanan ve istasyon çoğunlukla ıssız edildi yakındaki adalara, uçmak için bir deniz uçağı istedim ve tabii ki vardı Fiji ana ada.

“Sanırım Nadi Havalimanı’na geldiğinde bizi karşılamak için bir deniz uçağı uçabileceğini ve hizmet için orada uçak uçmaya kimin LaHood anda bekçi ve bir ihtiyacım var.”

“Ben bir deniz uçağı uçtu son kez çöktü.”

“Biliyorum. Ben kaza soruşturma raporu okundu ve ayrıca uçuş rekoruna inceledik. Sana ihtiyaç adam ikna değilim. ”

“Ben ilgilenen olabilir ama bana kendim orada yılın en oturmak için büyük ödemek zorunda istiyorum.”

“Sana büyük para ödeyeceğim ve sözleşme devlet size en bakıcının evinde sizinle düzenli konutunda orada bir arkadaşı olabilir.”

“Kulağa hoş geliyor. Biz daha fazla konuşmak ve dışarı çıkmak ve mülkiyet ve su iskelesi ve gelgit dalgalanmaları fırtına üzerinde bir hangarın binanın uygunluğu üzerinden bakmak gerekiyor. ”

“Evet oldukça.”

Bir sessizlik oldu ve Charles, kayıtsızca “dedi uçağın tür satın almalıyım ne?”

“Bir deniz uçağı pahalı bir seçenektir. Yüksek bakım, iniş için sınırlı veya take-off hayır daha yüksek on iki santim daha doğrayın … ”

“Ben her şeyi biliyorum. Ben İngiltere’de bir Cessna 185 uçağı şamandıra var. ”

Phil çok sert düşünüyordum hatırladı ve o bana anlattığın kadarıyla Oldukça son zamanlarda yeniden tercih edilen bir DeHavilland DHC-2 Beaver, bir tavsiye ediyorum “dedi. Bir uzman danışman ve Kanada bakmak için yer alın. ”

“Neden Beaver?”

“Öncelikle ben bir uçan kullanılır oldu ve belki de pilot için oturma ve konfigürasyona bağlı olarak en fazla yedi yolcu ile bugüne kadar inşa edilen en küçük şamandıra uçağı vardır. Daha fazla bagaj ile uzun konaklamalar için kişi getirmek durumunda uçuş başına dört kişi en İkincisi onlar Nadi at üzerinde hizmet Beavers için donatılmıştır düşünüyorum. Düşünceleriniz nelerdir? ”

“Zaten Kanada’da bir Beaver satın alma seçeneği var. Bu benim beklentilerini karşılamaktadır. Seni meşgul, seni Kanada’ya gitmek alırsınız ve uçak onaylaması eğer satın alma işlemini tamamlamak olacak. Onlar 318.500 $ istiyor ve benim danışman, çünkü son rebuild adil bir piyasa fiyatı olduğunu söyledi. Ben o zaman West Coast uçtu ve bir yük üzerine Fiji sevk için düzenlemek gerekir. Tüm riskleri alarak uçan ve uzun mesafe için düzenlemeleri ve sorun değmez. ”

“Anlaştık.”

***

Phil şimdi yedi yıldır uçan ‘Deniz Kartalı’ olmuştu, ama son üç yıl boyunca o sadece hizmet için Nadi uçakla ediyorum ve şekil olarak uçak tutmak ve onun uçan tutmak için rutin bakım için yerel olarak zaman zaman havaya almıştı saat gibi.

Charles’ın eşi Diane, üç yıl önce kanserden öldüğünü. O çekici ve çok hoş bir kadın olmuştu ve onun ölümü Charles harap etmiş ve o zamandan beri adaya değil ediyorum ama LaHood gayrimenkul veya uçak satma niyeti yoktu Phil tavsiye etmişti. Yapmak istediği tüm sosyal zaman çıkar ve yüksek hızlı lüks lansmanı yapılmadı onun işaretleme şirketi yeniden konsantre oldu.

Charles geçen yıl yeniden evlendi. Bu gün balık ve uzağa gün uyukluyor, çok zamanını okuyarak geçirdi Phil, yeni karısı gibi ne olduğunu hiç bir fikrim yoktu ama bu son yazışmalarda bir şey öğrendim.

O ayakta onun şirketin başını tutmak için mücadele ediyorum ama son alıcıları pahalı tekne satın dönmekte aşağı Charles gelen mektup küresel ekonomi ile söyledi.

Charles onun tarihsel bir roman yazma, çünkü yeni karısı Marlene huzur istediğini yazdı. O tüm araştırma tamamlandı ediyorum ve ilk iki taslak bölüm yazmıştı. Bu onun ve out-of-iş Kızım bunları birkaç kez görmek için dışarı çıkmaya çalışırdım LaHood ve Charles az altı ay geçirecekti mutabık kalmıştık.

‘Marlene kendi doğru oldukça zengin olduğunu ve para hiçbir sıkıntısı yoktur,’ Charles yazdı. ‘Kızı inatçı ama aslında annesi yaptığından daha onunla daha iyi olsun. Eğer Della ile bir eğlence var karar verirseniz, Marlene o bilgi tutun. O bir ünlü ya da aşkına bir Earl oğlu gibi, Della de evlenmek belirlendi oluyor. Ben bu son yorum size bir şey söylüyor düşünüyorum ama muhtemelen tüm muhtemelen yaşadığınız kız çokluğunun sonra tam on anneler biliyorum. ‘

‘Onlar 14 Nisan Nadi ulaşması nedeniyle vardır. LaHood onları uçmak için orada olun. Sana güzel bir konum iyi bir mizah duygusu ile chap ve onları iyi ev sahipliği yapacak ikisini de söyledim. ‘

‘Marlene Eğer kaldıktan sırasında ana evde yaşamak önerdi; o LaHood çok uzak ve sırtınız gömlek çalmak isteyen yerlilerin bazıları ile olduğunu söylüyor, bu yüzden iddia dedim. Bu nedenle onları sadece bir kadın kahya ile yalnız yaşayan küçük bir sinir var. ‘

‘Sen benim silah kabine tabancalar biri çıkıp nasıl kullanılacağını öğretmek onu isteyebilirsiniz. Peki hepsi bu. Ben yarı-kalıcı şirketi olan zevk olacaktır sanırım. Bu çok uzak bulma, çok uzun kaldı size LaHood getirilen kadınların yazık ilgilendirmez. Ben Della de bulmak ama Marlene bu sorunu bırakacak sanırım. Şans iyi Phil iyi. ‘

‘Charlie. ”

 

İngiltere’den iki kadın karşılamak için off Uçan, Phil Charlie’nin kendisinden imzalanması ve ‘Tanrı aşkına’ yazma “, yalnız yaşayan insanların yapmak eğilimindedir olarak kendi kendine konuşuyor diye mırıldandı? Hayatında bu iki yeni kadın onun muhafazakar çizgisinden dolayı yaşlı adam Charlie dışarı etmişti “dedi.

O uluslararası havaalanı yanında yüzen uçak üssünde indi ve uçağın büyük yüzen ev sahipliği küçük çekilebilir tekerlekler olduğu gibi sahile kadar devam etti. Taksilemek güç altında onun take-off için düz tekrar gitmek için hazır, kum bogging olmadan etrafında uçak açmak başardı. Neredeyse 08:00 ve Phil onun koltuğuna snuggled ve kadınlar gece geç geldikten sonra da otele öğleden önce bir süre görünür bekliyoruz, uyumaya gitti.

Üç saat sonra o loş uzak tarafında kapıyı açmak duydum ve sert bir sesli arama, “Bay Lucas?”

“Bayan Williment?”

“Oooh Charlie orada her şeyi bilmek gerekiyor biliyorum dedi ve İsmimi bilir. Bana Marlene arayınız. ”

“Evet doğru,” diye ona orta-40’larda bir kadın için iyi nick baktı düşündüğünü söyledi.

“Eğer dinlenmiş musunuz?”

“Evet biz iki gece durur, buraya gelmek için gerekli olan biri ile business class uçtum.”

“Kızınız nerede?”

“Düzlem geldiğimin çekiyorlar ve şimdi tropik neye benzediğini dostlarımıza göstermek için diğer bazı çekim alarak.”

“Rahatsız değil onu söyle. Bu bile bu ada için oldukça sıradan bir sahne olduğunu. ”

Phil çıktım ve düzgün Marlene selamlamak için etrafında gitti, fantastik ile birlikte sunmak babasının Noel olmuştu annesi ve sık sık giyilen Tiger Woods polo onun Noel hediyesi bir parçası olarak gelen bu yana giyilen değil onun yeni Kesici ve Buck beyaz şort giyiyor Japon balıkçılık reel.

Marlene ne gördüğünü memnun göründü.

“Peki biz burada sahne harika olduğunu düşündüm.”

O rahatlatıcı gülümsedi ve bana bu bir şey değil inanın “dedi. Sana LaHood sizi çekerken nefesinizi alacak sahne göstereceğim. ”

Arkasında bir mellow dedi ses “Sen bu? Daha iyi sahne olduğu anlamına”. “Sen Phil Lucas olmalı?”

Dönüp o çok beyaz yüzü ile uzun boylu ve narin ama kestane saçlı çok güzel ve onun ela gözlü yangın var göründü ve ağzına az çekici genişti hayal kırıklığına uğradım. Ama o büyüleyici güzelliği bekleniyor istiyorum.

“Merhaba Della. Lütfen Güney Pasifik maceraya hoş geldiniz. ”

“Hah, yerden bir avare ve iddialı evi kilometrelerce içinde sıkışmış, ben öyle düşünmüyorum.”

“Belki de bir kitap yazıyor kim olmalı?”

Ona baktı ve Sen yardım istihdam edilmektedir “dedi. Ben sana ne bana ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. ”

“Sana bir şey söylüyordu. Ben sadece alaycı bir öneri yaptı. ”

O sözlü bir barb başlatmak için ağzını açtı ama ‘Della’ ile annesinin keskin bir dikkatle onun ağzına kelepçe yaptı.

Phil bir duruş sergileme fırsatı buldular.

“Bayanlar Charlie LaHood adresinden hem de ev sahipliği yapacak ve size hiçbir şey yoktur ve onlar makul istekleri vardı kabul görmek olduğunu bana yazdı. Biz gerçekten adanın sonunda izole edilir ve hepimiz her zaman makul hareket edersek daha iyi olur. Biz öfkelenebilir yoksa o zaman dışına çıkmak ve bir günlük bağırma veya tekme. Yani söylemek istiyorum hepsi bu. ”

Marlene onu duydu ve dedi şeyi ile kabul ediyorum dedi.

Onlar Della baktı ve o bir dakika önce eskiden olduğu gibi ben, zaman zaman böyle bir fahişe olabiliyor “dedi. Özür dilerim. Ben bunu tekrar ederse o zaman beni Phil çarptı. Yeni babam bir erkeğin Phil olarak hapı alay edildiğinde, çünkü adada insanların Pill aramak söyledi. Bir sevimli takma olduğunu düşünüyorum, ben bu çağırabilir? ”

“Evet ve benimle barış yapmak için teşekkürler. Sana bir iradeli genç bir kadın ve ben kadar elimden geldiği kadar bu özelliği saygı edeceğiz görebilirsiniz. Çanta nerede? ”

“Taksi sürücüsü almak için bekliyor, yol kenarında bunları boş yerlerde,” Marlene dedi.

“Omigod,” Phil neredeyse beyaz dönerek. “Sen kaptı edilebilir kamuya açık bir yerde elinizde hiçbir şey dışarıda bırakın. Bu Fiji olduğunu. Spot Della bana yol, çalıştırın. ”

Yola çıkıldı ve o daha hızlı çalıştırma bağırdı. O ayakkabı tekmelemek için durdu ve daha hızlı elinden daha koştu.

Yedi çanta, hepsi orada değil, görüş gizlenen bir kişi vardı sadece insanların araçlarda geçen.

Della Phil güler karşısında düştü ve onu yakaladı.

“İsa, ben neredeyse crapped böyle bir panik oldu,” diye soludu.

Phil omzunun sıktı ve sonra Marlene gördüğü için sahile geri gitti ve havada baş parmaklarını havaya kaldırdı ve o, onun soluk bağırdığını duydum “çok şükür.”

Kadınların arkasında koltuk ilk sırada oturdu ve bagajlarını bazı arka askıya tuval navlun beşiğinde yerleştirilen kalan koltuklar, üçüncü sıraya bağlandı.

Onlara soğuk su bir plastik şişe hem de verilen ve “tropik olarak daha fazla su içmeniz ve daha size sağlıklı kalacağım daha muhtemel yapıyorum.”‘d Off başlamadan önce

Muhtemelen bu doğru olabilir gerçekleştirerek, bu vaaz beğendim ve hemen yudum su başladı.

O gülümsedi ve dedi ki, “Bu uçakta herhangi bir tuvalet var.”

Onlar yudumlarken durdu.

Birkaç dakika temel hava trafik yollarının açık olduktan sonra, Phil şey gördüm ve onlar bir şeyler bakmak için biraz aşağıya doğru gidiyoruz kendi iç iletişim sistemi içine çağırdı. O, (onun sağ) sancak işaret etti. Her iki kadın aşağıya aşağıya bakmak için eğildi.

“Dev bir kaplumbağa var Omigod,” Della onu kulaklık onu mikrofona bağırdı.

“Evet. Eh Neat? “Pilot Lucas o gözle kontrol ve onun parmaklarını Della en ince bindirmeler popo deşmemiştir vardı önce uzun olmayacağını düşünerek seyir yüksekliği yeniden taşınmış gibi sırıtarak dedi. Diye sesli olarak ona çarparak plaj Della üzerine hatırlattı Ama gülümseme kayboldu. Belki de annesinin konsantre olmalısın?

Yine gülümsüyordu

Onlar tatil adaları ve bu yerler üzerinde raved yolcu çift üzerinde uçtu.

“Şimdi pek çok insan tarafından gerçek Fiji şımarık olsa görüyoruz ve çok fazla garishly teneke çatı ve beton yol bolluk boyalı.”

Della hiçbir yanıt vermedi ama yazar işlemekle sanki pilot kendi kulaklık annesi fısıltı, ‘Garishly boyalı demir çatı ve beton yol zenginlik’ duyduğunu belleğine ifade, o yaptığı gibi wordage iyileştirilmesi.

Onun üzerinde yolda bir şey gördüğünü ve onların ders ve katedilen mesafeyi ve bu konuma uçtu tahmin ediyorum. O dinç motor ve tek pervane gürültüsü olarak adlandırılan, “Biz her zaman hatırlayacağım yerlerinden biridir görmek için aşağı düşük olacak.”

“Ne istismar edilmekten intikamını almak için kadınlar tarafından dövüldüğünü erkekler kadar bağlı?” Della mırıldandı.

Phil, dedi annesi kadar bir yorum yapmadı “Mostly buralarda erkekler hedonizm davet için çok huzurlu vardır.”

Della homurdandı ve annesi tittered.

O dışarı fırlattı ve dedi ki kadar onları sancak pencereden dışarı bakarak sol “sadece yukarı öncesinde liman pencere ve dışarı bak.”

“Omigod” onlar koronalıdır ve rapsodi girdi. Onlar dokuz kambur balinalar, bazı gençlerin bir bakla bakıyordu.

Mevsimsel balina bekçisi “Onlar Antarktika sularında gelen ve yetiştirme ve doğum için buraya göç” dedi.

Şimdi uyandırdı Della düzenli bir geveze idi. O tam olarak büyüdü, nasıl doğum yaptım ve tabii Phil hiç bir fikrim yoktu, o sadece yukarıdan onları seyretti tartımı ne kadar, balinalar ne yedik bilmek istiyordu. Marlene Ancak, cevaplar ateşledi.

Ile bitmiş o jet motorları, ne kadar hızlı onlar (at135 mil seyir) gittiğini ve ne kadar yüksek olması onlar denizden vardı niçin uçak tek pervaneli, var niçin, Della sordu? ”

“Biz azalan ve 6600 metre altındadır konum. İşte dosdoğru adamızın var.

Öne eğilerek Della bu o beklenen ediyorum daha büyük olduğunu söyledi.

Ayrıca ileri Marlene sadece, “Omigod.” Nefes eğilerek

“Circle ada düşük, lütfen,” Della kandırma.

Bu Phil niyeti olmuştu ama dedi, “Kesinlikle bayan.”

Onu öpmek için eğildi ama uçak hafif bir hava rahatsızlık vurdu ve onun sağ kulaklık öpüşme sona erdi.

300 ft geldi ve irtifa ve plajları ve küçük köylerde insanlar salladı ve Phil onay içinde kanatlarını waggled ileri sürmüştür.

Bunlar adanın güney ucunda yuvarlak ve Phil “Nambuna ana köy var olduğu nerede biz dükkan ve adanın iskele ve deniz uçakları için dock.” Adlı

“Omigod,” Marlene, feryat “Bu küçük olduğunu ve merkezinin çatı paslı olduğunu.”

Phil güldü ve hiçbir alışveriş merkezi olduğunu söyledi; büyük bina ortak buluşma yeriydi ve Salı ve Cuma günleri bir ticaret pazarı haline geldi.

“Ama biz nerede alışveriş olacaktır?” Hem kadın koronalıdır.

Phil onlar alışveriş için oraya gelmiş sordu ve cevap aldığında sessizlik oldu.

O yaklaştığında Phil adanın kuzey ucunda adayı ziyaret ve yakınları ile bir süre kaldığı kim bağlı olarak, 220 ila 240 kişilik bir nüfusa sahipti dedi.

“Orada Lahood,” dedi.

“Omigod, evin büyük ise,” Marlene, “Ben gördüm, film klipleri ve fotoğrafları görünenden daha Far büyük.” Diye bağırdı

“Kendi girişi ile mutfaktan kesilmiş güney ucunda personel dörtte içerir. Ben sadece Charles’ın ikamet süresi için personel meşgul ve şimdi ziyaret süresince. Bu çimler kesme dört dönümlük dahil gerekçesiyle düzenli her ikinci hafta gelip iki adam için doğu ve güneyinde diğer konaklama ünitesine benim evim. ”

“Tanrı burası babasının parasını yemek gerekir.”

“Ben bilmiyorum,” Marlene içini çekti. “Ben Phil finansal raporların bazılarını gördüm.”

Onlar plaj için burunlu indiler.

“Gelgit Ben taksi kadar plaj çalışırlarsa tekerlekler bagaj dahil tüm ekstra ağırlığı ile yumuşak kum bataklık olabilir olunsun çünkü korkarım su biraz yürümek gerekir. Ben uçağa kadar çekmek için bir vinç kullanmak ama kurma zaman alır ve aynı zamanda uçak boş gerektirir. İsterseniz Oh su taşıyabilirim. ”

“Carry,” Della dedi.

“Evet ve benim için de,” Marlene dedi. “Ama ilk Della gidin.”

O kum kurutmak için onu yirmi metre taşındığı gibi Della Phil karşı snuggled.

“Bu şirin ve güzel kokuyorsun,” dedi. “Senin annen onu öğle uykusu olduğunda öğle yemeğinden sonra beni özel bir yere almak ister misin?”

Güldü ve orada etrafında daha çok özel olduğunu söyledi. Personeli de her öğleden sonra napped.

Onu bastırmak gibi Della ona baktı. “O zaman her öğleden sonra seks olabilir?”

“Sunmak istiyorsanız Evet bana güzel kalır.”

“Ah ben sana daha güzel olacak.”

Phil yarım ereksiyon ile Beaver döndü ve Marlene hissediyorum umuyordu ama sonra ne oldu öyle mi olur? “Iyi düşünülmüş

“Eğer güçlü olan Tanrı,” Marlene dedi. “Um Eğer Charlie Ben azgın olsun eğer yapmakta özgür ne söylediklerini okudunuz mu?”

“Seni sevmek özgür olduğumu.”

“Omigod bu sözcüğü … evet iyi. Ne düşünüyorsunuz? ”

“Eğer becerdin olmak istediğinizde Sadece benim yatağa gel.”

“Ah, teşekkürler. Eğer Della yatağa çalışırsanız Um umursamıyorum. ”

“Teşekkür ederim ama o da beni seviyor sanmıyorum.”

“O erkeklerle böyle ama kız aptal değildir. Burada seçim sizin olabilir veya çim biçme adamlarından biri olacaktır. ”

“Ya da her ikisi. Her iki santim boyunda yaklaşık altı metre olduğu ve bu ne demek biliyor olmalısın? ”

“Omigod ve ben onların doğal diyet de büyük bir dayanma gücü verir okudum.”

“Evet zaman gerçekten işe umurumda değil ki komik.”

Phil kadar eve gitmek için söyledim. Yerli hizmetçi gelen uçak duymuştur ve ağırlamaktan ve onları yatak odası seçimi verecekti. Onun İngilizce adı Lulu oldu.

Her biri belirli bir çanta için sordum ve o onlar için alınamadı.

Marlene ana yatak odası aldı ve onu ofis olarak kurmak için okuma odası aldı ve Della ana misafir odası aldı ve uyku nerede öğle yemeğinde Phil sordu.

“Ben şeyler getirmek ve odaların birine geçiş olacak.”

“Bir sonraki bana güzel görünüyor.”

“Um Ben ucunda düşünüyordum. Bu sabah ve ben sabah kişi ilk güneş alır. ”

“Sen bilirsin,” diye burnunu çekti ve annesi zarif sevgilim ol usulca, “dedi. Eğer şirket isterseniz ben Phil herhangi bir istek için sempatik olacak eminim. ”

Phil tavana baktı.

Della onun karşısında oturuyordum Phil baktı ve onun bacaklarının arasına ayağını çalıştı ve yavaş yavaş bacaklarını açık zorlayarak, onu spor ayakkabı kaldırdı. Ayağa fırladı ve o buzlu su ve şarap bir sürahi getir dedim.

 

Daha sonra, Phil Della ile sahile yürüdüm ve o bana karşı nazik olmak istiyorum “dedi. Sana bir prezervatif kullanmak istiyorum. Ve tatlı tatlı konuş benimle ve beni çok çok yapmak değildir için. ”

“Ben istiyorum … Ben istiyorum. Bütün meleme olmasıdır, “Phil öfkeyle söyledi. “Peki size bir kitap var. Oradaki gölgeye alın ve okuyun. Ben eve dönüyorum. ”

“Kötü temperli Tanrı,” Della ücret. “Sonra geri dönün ve oyuncaklar pislik ile oynamak.”

O kapalı flounced.

Phil aylık dergisinin bir kopyasını okuma onun yatak vardı, Marlene kapıyı çalmadan girdi ve dedi ki, ‘Pilot Girişi’, “Peki Bayan Hothead o hakettiğini aldın … dökülüyor?”

“O zaman soğuması gerekir. Tropikal adalar ortamı insanlara bunu yapmaz. Burada onu getiren de iyi olmadı. ”

“Sözcüğü iyi iyi değil. Ama umursamıyorum. ”

O yanına yattı ve cüppe undid. O çıplak oldu.

“Ben azgın kulüpler. Londra’dan uçan her saat bitiş rahatlama olmalı. ”

Phil ağzı açık kalakaldı. Göğüsleri O, onun giymişti zamanlarda onu izlemekte gelen düşündüğümüzden daha da fazlaydı. Onlar ancak bunu ne kıpırdadı? O bir bebek olarak kendini dışarı tutmadı. ”

O baktı ve o bir parmak yerleştirilir ve dedi ki, “Charlie’nin dişleri arasında saç sevmez.”

O emmek için onu da bu parmağın verdi ve şort unzipped.

O hazır olduğunu ve o pozisyon tercih çünkü arkasından girdiyse o akla söyledi kadar Phil onu parmaklı.

“Tabii ki hayır. Ben bir prezervatif ihtiyacım var mı? ”

“Eğer sağlık konusunda şüpheler var değil sürece.”

O sırıtarak itti ve o, dediği zaman bütün dişlerini gösterdi “Tanrı yıllarda bu büyük bir olmadı.”

***

Della kapı onlara bağırdı zaman Phil ve Marlene “Tanrı seni pis domuz, yatakta pinekleme edildi. Annem iğrenç vardır. ”

Kendisini karşılamak için herhangi bir çaba olmadan, Marlene Kendi üvey telefon numarası var “dedi. Onu çağırın. ”

“Hayır, hiçbir şekilde. Bu sizin pis gizli olsun. ”

“Sonra kapalı şerit ve bize katılın.”

“Diye kontrol altında onun saldırganlık alır kadar olmaz, yolu yok.” Phil içeri atladı

“Aslında sizi buster için haberlerim var,” Della bağırdı. “Ben bir mavna kutup size dokunmak istemiyorum.”

Phil hafif, “Ne demek istediğimi anlıyorsunuz?” Dediği zaman Della onu ve müstehcen jest verdi ve kapıyı çarparak, bıraktı.

Marlene iç geçirdi ve Phil de dışarı eksikti de söyledi. Della güçlü ve çok uygun olduğu ve bu nedenle çok daha iyi kavrama olacaktır.

“Ben zaten evde iyi fuck ile olabilir, bilmiyorum,” diye kedi bir parmak ekleme, sırıttı.

O, “Sen güzel bir sıkı pislik var.”, Büyüleyici bir tonu kullanılacak

“Yalancı,” diye güldü, “ama ben bunu seviyorum. İkimiz de küçüktür. Içinde itin ve zaman ayırın. Sadece orta öğleden sonra “dedi.

“Yazmaya gerekmez mi?”

O güldü ve o idi edebi araştırma yapan oldu o ne dedi.

 

Akşam yemeğinden sonra Marlene o notlar yazmak için kapalı olduğunu söyledi.

O “jeneratör ışıkları hala henüz durdu ve oldu?”, Gözlenen

Phil de 24 saat yetecek pil depolama söyledi. Besleme gerilimi yaygın dalgalanma olabilir, çünkü o gün boyunca evin güç sistemi içine onu bilgisayara takın olmamalıdır.

Biz pil kaynağı olduğunuzda “geceleri Bilgisayarınız pil şarj edin. Sana ödünç alabilir yedek bir dalgalanma koruyucusu var. Bir dahaki sefere anakaraya giderken biz bilgisayarınız için şarj aleti de dahil olmak üzere doğru harici güç kaynağı seyahat paketi alırsınız. Seyahat pil ve bilgisayar markaları bağlı olarak, bu dizüstü bilgisayarlar için altı ila 20 saat kaynağından gelen her şeyi verirdim. ”

“Biz anakaraya kadar sıklıkla gidecek?”

“Tekne ile Haftalık ancak bir hafta için ana adada kalmak zorundasın. Yoksa ayın son haftasında, ana adaya uçmak için Charlie’nin izniniz ve daha gitmek isterseniz çoğu zaman bir doğrudan işletme maliyetleri ve £ 230, bir kısmı ise deniz uçağı kullanmak için ödemek zorunda olacak dedi Nadi dönüş Eğer £ 690 mal olacağını böylece bakım masrafları ayakta doğru saat. ”

“Ah o güzel. Biz bunu yapamaz. “Ben arkadaş geliyor olacağım.”

“Onlar için ben adaları yakınında deniz seviyesinden farklı görünebilir olarak tekne ile buraya gelmeye izin öneririm. Biz “bir Nambuna onları almak ve sonra o dönüş başına 690 $ değer olduğunu düşünüyorsanız dönüş için ana ada onları geri uçmak için buraya karşısında Boatshed. Olan lansman ile gidebilirsiniz

“Peki bunun hakkında düşünmek için bir şey bu. Yakında onları e-posta göndereceğiz. ”

“Biz bir telefon veya e-posta için Nambuna gitmek zorunda ve Nambuna için dört kilometre birinci için kaba bir parça sadece var unutmayın.”

“Omigod, biz izole edilir,” Marlene feryat etti.

Phil kulak arkasında çizilmeye ve dedi kaşlarını çatarak Charles ona açık ve o bir yazma ortamı olarak istediğim şey olmamıştı ki yapılan değil? ”

“Evet ama gerçekte bu şehirde yaşayanlar için ne katıksız ulaşılmazlığın anlamıyorlar.”

O sırıttı ve bu onu yazarın günlüğü için bir düşünce olduğunu söyledi.

Yüzünün onu üç renkli saç fırça ve dedi ki, “Sen bir yazarın günlüğü hakkında biliyor musun?”

“Evet ben Nambuna kalan ve birkaç yıl önce bu nefret Amerikalı bir bebek araya geldi. O bir yazar oldu ve ben onu buraya geri getirdi. Charles ile benim sözleşme ben bir refakatçi benimle kalmak olabilir diyor. O üç ay kaldı. ”

“Diye yayımlanmış bir kurgu yazarı ise, o kimdi, onu biliyor.”

“Charlotte Woodhouse.”

“Omigod, o en az altmış” diyor.

“O elli beş oldu ve o birkaç yıl için elli beş oldu ama biz cinsel söyledi kim söyledi?” Diye aptalca bir sırıtışla söyledi.

“Hatta detaylandırılması anne aramaya zahmet etmeyin,” bir dergide bir bulmaca üzerinde çalışıyordu Della, homurdandı.

Marlene onu bilgisayarda çalışmak için gitti.

Phil kırmızı şarap ile Della kadeh tepesinde ve o gece seslerini dinlerken ve ona bir parça var çalışırken uçan böcekler swatting, dışarı çıktı ve ön verandada oturdular.

On dakika sonra Della dışarı çıktı ve onun yanına oturdu ve bu güzel yıldız ha izlemek “dedi? Şey bit Lanet olsun. ”

“Sır olarak yakında kendilerine karaya hissediyorum swat onları etmektir. Sadece sadece gerçekten karanlık gitti ama besleme telaşı yakında off ölecektir. Burnunuzdan hava emmek ve bunun ne olduğunu söyle bana? ”

“Omigod, derdim ki cennet bir dokunuş. Nedir bu? ”

“Bu Frangipani, gece çiçekli Yasemin, Plumeria ve yabani zencefil bir karışımı. Çiçekli ağaçlar ve çalılar dışında ana plaja ve ötesi bakış açısıyla evi çevreleyen neden Çiçek ve parfüm “dedi.

“Ne şekilde seninle seks için önce değiştirmek zorunda mı?”

“Eğer saldırganlığı kontrol ve sevimli olabilir göster bana. Ama bu ortamda size gelecek, merak etmeyin. ”

“Hepsi mi?”

“Evet.”

“Ama nasıl Gerçekte ben şeklini değiştirebilirsiniz?”

“Kum üstünde yayılıp başlayın ve kullanışlı bir soğuk içecek ile, okumak, ama onbir ile gelir ve 3:00 kadar tekrar dışarı çıkmayın.”

“Ne etrafında çıplak yatıyorum ve seni konuştu o Fiji erkekler hakkında gelip bana böyle görürseniz.”

“Eğer onlar sizi yalnız bırakacağım tavsiye etmiyoruz sağlayın. Hem Avrupa bayanlar varlığında oldukça utangaç. Ancak bu fikrinizi değiştirebilir: ne kıkırdayarak evi kız bana söylediler doğruysa onların dicks muhtemelen en fazla on santim uzunluğunda ve en az dört santim üzerinden uygulanır “.

“Aman tanrım, ben onlardan uzak kalıyorum.”

 

Onlar daha yumuşak bir yüzey kısmen çakıl daha sonra inişli çıkışlı tozlu yolda eski bir cip içinde, pazar günü, ertesi gün köye gitti ve.

Kadınların yaygara inanamadım bunlardan yapılan köy kadınları, bazı kendi moda giysiler dokunabildim utanarak soran ve sabah pazarın gürültü ve kalabalığından onları mahvettin.

Onlar evde çok mutlu ve evinde hizmet değil meyve, bir dizi dahil olmak üzere alımlar ile mutlu döndü. Phil meyve alımları fark ettim ve bunları Lulu ne olursa olsun gıda söylemek veya içmek onlar getirdi istedim ve onu özür dilemek için söyledi.

Della homurdandı “için ne olursa olsun … aslında hiçbir şekilde, Lulu, özür dile”.

Phil “Lulu diye düzgün hizmet etmediği ve bu ona oldukça hüzünlendirme olacağı dehşete edilecektir.”, Hafif dedi

“Omigod,” Marlene dedi. “Sen adanın insanlar genellikle utangaç ve çok gururlu insanlar bana söyledi. Sadece düşünmüyordu. Kullanıcı meyve dökümü edelim. ”

“Hayır biz bu harika meyve dikkatli anne seçin. Bu Damping neredeyse suç olurdu. Beni mutfağa götürün ve sen ve ben alışveriş seviyorum, çünkü ben şahsen tekrar özür dilerim ve biz pazarda meyve satın almak için onu izniniz varsa soracaksın olsun. ”

“Sizden güzel olurdu,” Phil dedi. “Seni biz anneannesinin tezgahından mango satın söyledim ona eğer Lulu memnun olurdu.”

“Gerçekten mi?”

“Evet Della.”

“Omigod. Ben Lulu bu konuda memnun olmayı hayal edebilirsiniz. ”

Phil Marlene baktı ve o kırptı.

Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

