Restorantlar ve tanıtımları

Onun, Dr T. restoranda gelmesi için bekleyen oturdu Corrin merakla doluydu. O iki yıl önce mezun olduktan bu yana e-posta yoluyla onunla ilgili olsaydın, ve bu geri Royale, Wisconsin küçük bir üniversite kasabası yaptığı ilk ziyaret oldu. O artık bir günlük bazda onu görmeye elde edemeyeceğini belirtti olan tek istisna – O kadar

mezuniyet gününde heyecanlı olmak hatırladı. O beş yıl önce sanat programı başladığından beri öğretti her sınıf almıştı. Beş yıl sahip asla bir şey istiyorum çok uzun zaman oldu. Onun gelmesini bekliyorduk, hatırlamak, orada oturdu.Ben ilk Dr T. (Theodore LaRue) tanıştığımda, uzakta yarıyıl başlamadan önce lise benim küçük kasaba ev ve taze dışarı, kendinden emin ama korkmuş birinci oldu. Ben onun küçük-papyon ve mavi düğme aşağı gömlek baktı ne tatlı düşündüğümü hatırlıyorum – bir baba figürü Onunla ilk resimde nasıl oldu. Onu her gün ve ben ona aşık olduğunu fark başladığını dersten sonra terk etmek istemeyen görmeye başladım kadar değildi. Ben bu konuda herkesin konuşabileceğini Sanki değildi. O üniversitede benim tek yetişkin sırdaşı oldu, ve elbette ona söyleyemedim. Yani, utanç ölecekti. O üniversitede başka bir profesör ile evliydi söz için değil. Ben bu konuda benim kız konuşmaya çalıştı, ama onlar sadece güldü ya burunlarını kadar kırışık. “İğrenç!” Sara “O sizin dede olacak kadar neredeyse eski var” dedi. Tabii ki, benim kendi savunma, o bok dolu vardı: o eski benim 18 yıl yaklaşık 52 yaşındaydı, ama o baba yaşı değil, dedesi yaşında benziyor! “Evet,” dedim. “Ben sadece biraz gizli bir baba figürü şey eminim;! Psikoloji, ben geliyorum” Ve bu konuda gülerdi. Ama bir daha alamadım. Artık ben departmanı, ben aldı daha sınıflar oldu … sadece daha kötü oldu. Onu karısının onu aldattığını söylüyordu hakkında ve onun ofisinde bizim iki saatlik bir “danışmanlık” toplantılarından biri sırasında bu kadar yalnız olduğunu hayal olurdu. O, gerçek hayatta bu kişisel asla var, ama benim tatlı boyutu 18 beden ve DD göğüsleri olan bu tatlı, acı çeken bir adam teselli ederken rüyalarımda, ofisinde bu yumuşak kanepe, yatak gibi sona erdi. Elbette, hiç olmamış, ama mutlu bir evlilik kırmak için gitmiyordu, ve bunun yanısıra, kim onu ​​her istediğim gibi bana isteyeyim diyelim! Yani orada iki yıl sonra mezun oldu ve biz yerel bir barda buluşup uygar, yetişkin arkadaşlar gibi birkaç içki var gidiyorlardı. Bu ok, diye düşündüm … Ben sadece bir yetişkin olacak ve ikimiz de ayrı yollara gideceğiz. Arkadaşlık doğru şey, daha iyi? Ve ben sadece onu ya da herhangi bir şey için uzakta yas tutuyorum sanki değildi. Ben okulda iken, birkaç çocuklar tarihli ve sırf ona aşık olmadığını düşünüyor şekilde çok bağlılık isteyen bir çok tatlı adam ile kırmıştı. Ben “doğru” adam hiç de gelebilir miyim merak etti. Tabii ki bu düşünce aklımdan geçiyordu gibi, yukarıya baktım ve orada oldu – düğmesini aşağı gömlek, geri alınan,-papyon ve tüm. Böyle çok şeker oldu! Onun gri saç her zaman yabani tür, ama o kısa tutulur. O bütün gün boyunca ellerini çalışan olmuştu gibi görünmek üzere tasarlandı sanki sabah onunla ilk şey bir araya geldi bile, her zaman olduğu gibi görünüyordu, çünkü neredeyse oldu.Ben bol göğüsler üzerinde sıkı uzatılmış oldu benim pembe kazak, ve benim hafif pembe, uzun etek kalktık ve her zaman kendi yaşındaki bir adam için çok kas görünüyordu o silah sıkarak, ona büyük bir kucakladı. “Hey tatlım!” dedi. “Uzun süredir burada mı?””Hayır, sadece burada var ve bir kahve emretti. Benimle otur gel!” Dedim.”Evet, bana bir bira kapmak, izin ve ben orada olacağım,” dedi.Onu bara yürüyüş ve Barmen sohbet izledi. Bu Dr T favori pub oldu, ben o ve adam büyük arkadaşları vardı eminim öyle. Ben bana Barmen bakışta gördü ve Dr T. kaşlarını yükseltmek Onlar hakkında bir şey güldü ve o da bizim masaya doğru yöneldi. Bana doğru yürüdü, ben gözlerini sadece hüsnükuruntu olabilirdi, o zaman, benim pembe kaplı göğüsleri oyalanıyorum, ama gördüğümü sandım. O tablo var ve ben kesinlikle biliyordum bira iki büyük kupalar ile oturup kadar değildi. O, kesinlikle benim kazak aşağı bakıyordu! Onların çok kocaman beri onları özledim olabilir, sanki o değil demek, ama hiç bundan önce bana Seviyorum bakmamıştı.”Yani, Corrin, ne kadar olmuştur? Yani, biz e-posta ile iletişim ve tüm biliyorum, ama bu sadece yüzeysel var. Hayatında neler oluyor? Herhangi bir evlilik umutlarını yok mu?” dedi.Ben cevap olarak ben kızardı, “Dr T., sana Onlar bir süre sonra değiştirmek düşündüm. Hemen hepsi çok olgun görünüyor. Tıpkı çocuklar benim yaş taahhüt edemez. Bana, ama görünmüyor için. Hepsi Sadece onlara bakmak için birini istiyorum ve bu benim hayatımda ne yapmak istediğinizi değil. “”Yanı sıra yapmamalıdın,” dedi. “Bunu çok daha fazlasını hak ediyorsun. Corrin …” O benim ismimi söyledi sonra o sesin tadını sanki, duraklatılmış ve onun köpüklü kupa uzun bir taslak çıkardı. “Içip,” dedi. “Biz hiçbir yerde olmak zorunda değilsiniz beri uzun mesafe için uğraşıyorsunuz. Ve Dr T şeyler bırakın. Biz yetişkinler konum. Teddy beni ara.””Oh? Tamam. Peki, bu nedenle, şehir Bayan T. çıktı?” Diye sordum. Ben dediğim gibi, ben ağzına kadar sıkın izledi ve ortaya önce bazı kaşlarını çizgiler Ben hiç fark etmemiştim. Ben gerçekten önce bana kaşlarını çattı hiç çünkü hiç fark etmemiştim varsayalım. Ama o da bu zamanda çatık ben değildim öğrendim.”Bayan T. artık Bayan T,” dedi. “Biz ayrılmış ve bu yıl boşandı. Hep böyle neşeli ve pozitif sesi, ve herhangi bir kötü haber aşağı getirmek istemedim çünkü benim e-postalar içinde söz vermedi.””Dr T. … uh … Teddy, ben çok üzgünüm!” Dedim.”Hayır, bunu önümüzdeki uzun bir zaman oldu, ve şimdi de mutlu konum. Ama beni yeterince hakkında,” diye sizinle devam etmekte ne “dedi … hiçbir zaman evlilik, ama kariyer sen harika gidiyor, ha ? Sana sahip gibi benim öğrencilerin başarılı gördüğümde bir profesör gibi bir başarı gibi hissediyorum Sen iyi bir iş var -.! New York’lu bir sanat stüdyosu için PR yapıyor şaşırtıcı “Ben yine kızardı. “Bu gerçekten büyük bir anlaşma değil, ama heyecan verici çalışma, ve ben tüm sanat etrafında olmayı seviyorum. Her gün bildiğim şeyler öğrenebiliriz.”Gülümsedi. “Bu, tatlım harika.”Konuşmaya gitti ve bira akan tuttu. Benim yanakları kırmızı olduğunu biliyordum ve ben kazak sıcaktı. Ben altına bir beyaz, spagetti askılı tankı vardı, bu yüzden kazak dışarı silkti ve o benim bol bölünme ile karşı karşıya geldi, (I Teddy için alışamadım) kaşlarını kaldırmak Dr T izledi. “Vay be,” dedim, “Burası biraz sıcak!””Evet, haklısın,” dedi. “Buradan çıkalım. Ben otele götürürüm. Sadece bana fatura ödemek izin verin.”Ödedi sonra, arabasına doğru yürümeye başladım. O yolcu tarafı bana rehberlik eden ve kapıyı açtı Onun büyük bir el benim alt arka sıcaktı. Onun tarafında yer almak için bekledim, ben döndü ve arabanın arka yuvarlak izledi. Onu kemerini ayarlamak ve rahatsız kaydırmaya görünce şaşırıp kaldım. O benim için sıcaktı! Ben inanamadım. O var ve bana gülümsedi, ben bir salise kararı … “Neden evinize gitmeyin,” dedim. “Ben daha önce hiç görmedim ve gerçekten henüz benim otele dönmeye hazır değilim. Tam olarak Hilton değil, bilirsin.”Diye yanıt olarak ben ona gülümsedi “harika bir fikir gibi geliyor bu!” O arabayı çalıştırdı, ben başka bir karar verdi ve onu yanağından öpmek için eğildi. Ben onun reaksiyon için hazır değildi ve midem flip-flopped diye inledi ve kollarımı yakaladı ve yüzünde akla döndü. “Ben bu yanlış okuma olabilir,” diye tatlı, alkol-tinged nefes yüzümü okşadı gibi dedi, “ama beni öldürüyor bundan daha kötü istiyorum.” Sonra dudaklarını sert ve sıcak maden, üzerinde vardı, o beni öptü Ben hayat nefesini olduğu gibi. Ben koltukta dizlerimin koymak ve ona yakın eğildi olarak onun dili benim kalp şeklinde dudaklar alay. Karanlık Alman bira, temiz sabun, ve sadece ona olduğunu misk, hepsi erkek kokusu karışımı – O kadar güzel kokuyordu. Onun dilini onun içine yaladı olarak benim dişeti çatı sevecen, ağzımda idi.O benim üst kol yayımlanan ve tüm yol parmaklarımı aşağı ellerini koştum ben inledi. Ellerimi kadar getirdi ve tüm ederken hala dudaklarımda de nibbling ve kendi ağzına benim dil emme, göğsüne yerleştirdi. Çok nemliydi, o zaten bana lanet sanki kalçalarım, kendi küçük taşlama hareketi başlamıştı, o da ancak bana dokundu vardı. Bu kadar uzun süre bu istemişti.O mavi düğme aşağı gömleğinin üst iki düğme açık oldukları yerde ellerimi yerleştirilir. Onun restoran haline geldiğinde onun-papyon geri olduğunu fark etmişti ve o benim için yapmıştı eğer o ben kendim çöz ve onun sert üzerine içinde benim ellerini koymak istemişti ne kadar bilmiş olsaydım şimdi, merak benim yumuşak avuç içi karşı keskin göğüs kılları hissetmek göğüs,. Ben onun gözlerinin içine baktı, şimdi bunu yaptı, ve bana ne kadar istediklerini gördüm.”Sen, Corr beni öldürüyorsun,” dedi. “Görünümlü durdurun ve hayatım dokunarak başlayın.”O’nun normalde sakin, kültür sesle kesik kesik olduğunu ve o bana baktı gözleri yarı kapalıydı. Adam kadarıyla söz konusu olduğunda, cinsiyet vücut bulmuş, ve ben tam olarak ne istediğini yaptı. Ben gömleğini yarım göğsüne aşağı geri kadar, bir kerede tek bir düğmeye geri başladı. Ben orada bulunan canlı, ince saçlarının arasından pembe uçlu tırnakları koştum dedim. O ben bu istemişti ne kadar bildiğin gibi Boğazını düşük güldü. Ben tekrar yüzüne bakmaya cesareti kalktı, ben o da beni ne kadar istediklerini gördüm.Ben ellerini dikkat olmasaydı, ama ben elini benim ağrıyan sağ meme üzerinde yakın hissettiği aynı zamanda kötü ruhlu küçük bir sırıtışla görünce benim nefes emilir. Benim çakıl meme avucunun bıçakladı, ben dondum nefesimi o benim hislerim bu harika saldırı durdurmak korktum, evlendik.”Sen acayip güzelsin,” dedi. “Ben bu güzel göğüsleri görmek zorunda. Ben senin büyük memeler çok zor olduğunu da çok seviyorum, senin için, tatlım olduğum gibi neredeyse sabit … Senin için duyuyorum ne kadar zor hissediyorum. “Ben elimi aşağı izledi ve onun Dockers aracılığıyla yaptığı sert uzunluğu okşadığı gibi derin bir nefes çekmek için yaptığı bir dönüş oldu. O büyük hissettim! Ben şu veya bu şekilde bu noktada diğer bakılan olurdu değil ki. Onun için salyalar edildi. Onu benim külot sırılsıklamdı olduğunu bana çok kötü lanet istedim. Benim kendi, seksi kokusunu olabilir, ve ben o da, kokusunu biliyordu.Onun dilini işe geri döndü ederken benim sağ baştankara okşayarak devam etti. Aniden benim diğer memede soğuk hava hissettim ben soluk soluğa. O benim göğüsleri altında benim sutyen ve benim tank hem de aşağı çekti vardı ve o benim kremsi beyaz tenli ve koyu, Gül memeler bakmaya bizim öpücük geri yaslandı gibi gözlerini yuvarlanır. “Güzel” diye mest bir erkek gibi, nefes ve ağzını o benim meme almak için eğildi. Bu hiçbir yavaş saldırıydı. O, hemen bir yeni doğan gibi emzirme başladı ve ben aynı anda her yerde bu sıcak ağız çekme hissetti. Benim kedi birbirine kavuşturmuş, ve onun dick serbest bırakmak için benim ministrations daha ısrarcı oldu. “Içimde istiyorum … bana lanet …, lütfen” diye yutkundu.O benim şişmiş baştankara gelen kadar eğildi olarak “Mmmm,” böyle güzel bir küçük ağız tür kirli dil “dedi. Yine Söyle bana, bebek, ne istiyorsun? “Ben dili ona veya bir sapaktan olsaydı emin, şimdi değil utandım, ama o hemen sıkışmak benim meme gibi boğulmuş bir sesle benim Tek istediğim yineledi ve kendisine doğru çekti ve kabaca, “denildi söyle … şimdi.””Sana fuck me … lütfen istiyorum.””Hayır, Corr, burada değil. Bunun için çok iyisin, ama, sadece bu yüzden bana kaba sanmıyorum, ben daha sonra saklamak sizin için ne küçük bir tat vermek için gidiyorum “dedi,”. “”Wh-Ne demek istiyorsun,” göğüslerim onun şimdi-ihale ministrations zor konsantre yaptıklarını gibi ben, üfledi.Durdu ve biz sadece arabanın içine kazanılmış sanki bana koltukta arkanıza yaslanın vardı görünce şaşırdım ve biraz üzgün edildi. Beynim daha ben ondan aldım biraz daha iyi işleyen başladı ve burada neler olduğunu düşünmeye başladım. Ben her zaman aramızda bir şey oldu önde gelen taraf olmak hayal ettiğim. Ben hep onu rahatlatmak için gerekli birisi olarak onu hayal ettiğim, ama ben gerçekten ne istediğini onu bana, bana ihtiyacın yok istediğiniz için olduğunu hiç düşünmemiştim. Tüm yaşamım boyunca, insanlar bana ihtiyacı vardı … aile, arkadaş, erkek arkadaş … hepsi o kadar muhtaç vardı ve ben her zaman oradaydı, ihtiyaç duydukları onlara ne veriyor. Ama burada benim ihtiyacım olan şeyi veriyordu birisi idi ve ben bu düşünce olarak, o benim kendimi bunu bilmiyordu zaman, benimle ilgilenecek birine ihtiyacım olduğunu bilseydim ne kadar merak etti.Ben düşünüyordum, o, elbiselerini düzeltti arabayı çalıştırdı, ve park yerinde dışına destek vardı. Ben ulaşmak ve benim tank çözmeye başladı gibi, o benim uyluk onun sert elini koyarak ve sadece diyerek beni durdurdu, “Dur.” Ben sorar ona baktı gibi, parmaklarını yavaş yavaş benim flowy çekmeye başladı, pembe, ayak bileği- boyu bacaklarım kadar yol açmıyor. “Lütfen, onu bırak,” dedi. Sadece onu çıkar olsaydı “Aslında, ben isterim. Ben dokunmatik … Burada, “elini benim külot ile benim pembe saten kaplı, sırılsıklam ıslak kedi kapalı olarak söyledi.” Ederken ben senin o güzel pembe meme sertleşmesine görmek istiyorumBu adam şimdiye kadar onu kredi vermişti, ama öyle olsa bile, ben kimse için, asılı devletlerarası, çıplak göğüsleri aşağı sürme olacak değil daha bir adam daha vardı. Ya da böyle düşündüm. Ben protesto başladı gibi, “ben bu meme görmek istiyorum.”, Daha derin bir sesle, bir kez daha bir araya benim kedi dudakları sıkılmış ve dedi ki bu kez hariç, o sıkı bir sıkmak ile her kelime noktaladı. “Eğer bunu bile çok bu take off” diye benim külot göndermede bulundu. Ben onun talimatları takip gibi biraz salladı, ama bedenim sadece çok istekli idi; benim meme sert, onun istediği gibi, benim kedi fışkıran, ve nefesimi minik soluk soluğa geliyordu kaya idi.O anda ben yeniden yerleşmiş olduğu gibi benim kedi elini geri vardı, ve ah, bu parmaklar benim esmer kıvırcık iyi hissediyorum vermedi. O bir dakika oynadı, ve ben ıslak am gömüldü o kalın, sert parmakları almaya çalışırken, isteyen, koltuk daha fazla aşağı scooted. “Lütfen …” dedim.
izmir escort firmaları geçmişten günümüze devam eden, eğlence sektörünün başlıca kollarından bir tanesidir. Partner ile ilgili merak edilen soruları partner sitemize sorduk, işte o merak edilen sorular ve aldığımız cevaplar.
Partner arıyorum, nasıl bulabilirim?
Günümüzde teknolojinin etkisi her alanda kendini gösteriyor, artık insanlar televizyon programları aracılığıyla evlenir hale geldi. Sizde kendinize izmir escort arıyorsanız bu programlara başvurabilir ve partner ajansları ile iletişime geçebilirsiniz üstelik aradığı tüm özellikleri belirtebilme hakkına sahipsiniz.
Aradığım özellikte partner bulabilmem mümkün mü?
Partner arayan kimseler için oluşturulmuş devasa veritabanımız sayesinde istediğiniz özelliklere göre elemek yapıyor ve size en uygun seçeneği sunuyoruz.
Partnerimle neler yapabilirim?
izmir eskort ajansları vs ile tanıştığınız partnerler ile istediğiniz şekilde davranabilirsiniz. Partnerinizle hayaller kurabilir, tatile gidebilir, duygusal manada bir şeyler yaşayabilirsiniz bunun yanı sıra isterseniz sınırsız olarak eğlenceli ve bol aksiyonlu dakikalar geçirebilirsiniz. Partneriniz size her zaman ayak uyduracaktır.
Partnerime âşık oldum ne yapmam gerekiyor?
izmir escort deyince akla direkt cinsellik ve cinsellikte taraflardan biri geliyor, ancak partner bunu yanı sıra eş, ortak, takım arkadaşı manalarına da geliyor. İnsanın en büyük özelliği zaten düşünmek ve sevmek olduğuna göre âşık olması da gayet normal bir şeydir. Sevdiğinizi içten gelen bir dille aktarırsanız karşınızdaki kim olursa olsun o masum sevgiye duyarsız kalmayacaktır. Ortak noktalarınız çok olduktan sonra her türlü sorunun üstesinden rahatça gelebilirsiniz, âşık olmanız değil evlenmeniz bile söz konusu olacaktır böyle bir durumda.
O iki parmak arasında benim sert klit sıkılmış olarak “Ugh, Allah!” Sonra içimdeki bu aynı parmak koyarak, alt gitti, gelecek çıktı. Ben gerçekten ne istediğini için bir rakip değildi, ama benim kalça sadece aynı koltuk kapalı geldi. Sağ elimi beni altında koltuk sarılı iken, sol elimi benim baştankara, kendi parmakları içimde olduğu zaman her zaman otomatik olarak yaptım aynı şekilde tutun da gündeme geldi.”Tanrı, sen ıslak konum,” Dr T dedi. “Beni hissediyor musun … sen içimde bir kısmını sahip alışmak.”Ben serbest doğru zorlayarak, o görünmez duvar tırmanışı oldu, benim yumuşak meme elimi sıkarak, nefesimi soluk soluğa geliyor. Ben artık farlar araba ve biz ne yaptıklarını emin olamayacaktı yanımızda birisinin içinde parlıyordu olduğunu umursamadım. Bu hiçbir zaman aklıma; benim bütün varlık olarak mümkün içimde Dr T elinin kadar almak için benim kalça haddeleme yoğunlaşmıştır.Benim orgazm hızlı geliyordu, ama parmaklarını yavaşlıyor gibiydi. Ona yardım etmek için orada benim serbest el koymak başladı, ama aklımı okumak gibiydi. “Dur” diye bir kez daha, dedi hepsi, ama onun ne dediğini biliyordu. Ben yardımcı olmak için izin verilmedi. O benim için yapıyordu. Yani sadece benim dudakları yalama, benim meme çekerek, elini karşı eziyet devam etti, sonra o dedi ki … anlaşma imzaladı üç küçük kelime. “Benim için Cum.” Ve ben yaptım – bir kalp vurma, kedi-fışkırıyor, hip-taşlama orgazm. Ve içimde parmaklarıyla yalnızca. Ben evine onu yapmak için sabırsızlanıyordu.

Reklamlar
Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: