O her zaman en iyisi

Bu sabah kalktım, benim aklımda bir şey vardı. Ben gerçek bir dostla sohbet yapmaya ihtiyacım var. Ben sadece bildiğim aklında tek bir adam bana verebileceklerini vardı. Dışarı tereddüt Ben Paul texted.
“Hallo! ne zaman u işin var? ”
Bir cevap için uzun süre beklemek zorunda değildi.
“Birinin etrafında. Neden? ”
“U bugün benim için zaman var?”
“Her zaman u için. U ziyarete gelmek istiyor? ”
“Bu güzel olacak, ama` t uzun Sen kalabilirsin. ”
“Ben u içmeye ne verebilirim?”

“Hiçbir şey teşekkür ederim. Ben daha sonra bir sonra u görürsünüz. ”
Şeyler isteyen benimle ilgili bir şey ben bir şey istiyorum, ben şimdi olduğu gibi istiyoruz. Ama gees bekliyorum ve o delikten gün kalacak umut gerekecek. Ben gerçekten buna ihtiyaç duyuyorum ve Paul ile. Neden Paul? Yaptığı işte iyi. O `nin çok uzun süredir tek oldu ve ben bizim arkadaşlığımızı endişelenmenize gerek yok. Neden biz şartsız, birbirimizi tanıyoruz ki yaklaşık beş yıldır var. Biz her zaman seks yok. Bazen biz sadece mutfak masasında oturur ve hafta sonları bir saat kadar muhabbet. O da ben evliyim, meşgul olduğunu ve neden.
İnce bunu 01:00 sonraydı. Ben evde Redtube Videolarını ve banyo almak için kendisine süre verdi. Sonra sadece 01:30 önce ben kalıp evin önüne park etti. Paul kapıda almak açtı ve ben hala onu istediğini biliyordu.
Ben içeri girerken “Merhaba.” DEDİ
“Hallo.” Bir öpücükle onun cevap oldu.
O mutfağa gitmek istedim ve gittim ve oturma odasında uzun kanepeye oturdu.
O Biraz kahve istedim ve ben hiçbir teşekkür u yanıtladı, ben şimdi iyiyim istedi.
Bu yüzden bir süre sohbet etti. Ve sonra o ben ona texted bana düşünüyordum neden ve ne yaptığımı merak memnun olduğunu söyledi.
O sırada herhangi bir daha fazla dayanamadı ve dedi ki, onu ben seks istiyordu neden texted.
Tanrım o neredeyse üzerime atlamak, heyecanlandım.
Bu yüzden ayağa fırladı ve odasına gitti.
Ben terbiyesiz var açlık oldu. Yerde bir yığın Sol şeyi.
Ben yatağa gidince Paul de hazırdı, bana üstüne oldu ve ve hazır. O, ne istediğimi biliyordum. Hiçbir ön sevişme bugün.
Ben kedi ve çevresinde bir miktar yağ koyun.
Paul onun omuzlarında bacaklarım hem koyun ve yavaş yavaş, her zaman çok yavaş, o benim kedi ileri horoz iter. Diye içeri gider olarak onun sıkı bir uyum ve dolduruyor beni tamamen ben yardım edemem ama ileriye her küçük bir itme ile titremeye başlar olamaz. Ben bunun için delik sabahı beklediği gibi ben, hızlı gelip gidiyor biliyorum.
“Doğru Paul bu.” Ben kendi kendime düşünüyorum. “Bütün koyun, ben u tüm bana istiyorum.”
Benim kedi onun horoz sözleşme ve ben bu kadar hızlı hiç climaxing ediyorum. Ben gibi ben daha hızlı sadece çubuk tüm şekilde can hissediyorum, ama biliyorum Paul de her biraz zevk istiyor.
Sonra o ve daha sert, daha hızlı bindirmeler için hazırlarken bütün olduğu zaman, ben geliyorum. Ama hala daha istiyorum.
Paul öne doğru eğilir ve bana gülümsüyor, o zaman bizim Harts ritimleri için derin bindirme başlar.
Aman Ç. Ben onu seviyorum.
Gözlerimi kapatıp vücudumu olsa dalgalanma hissi tadını çıkarın.
“Sen mi geldin?” Diye sordu.
Ben iki parmak koymak yüzden söz edilemez.
Ben vücudunuza yakın onu çekin ve gözleri yukarı doğru baktım.
“Öp beni!” Diye soruyorum.
Biz birbirimizin ağız içinde ve dışarı dilleriyle tutkuyla öpmeye.
Ben tekrar doruğa tırmanmak ve onu sert ve kepçe gitmek için yardımcı Paul kalça üzerine uyluk tutarak hissediyorum.
Ben dibe vurmadan önce o çeker. Benim dört ayak üzerinde beni alır ve tekrar gider.
Ben nefesimi tuttum ve geri sarılmasını istemez Paul söyledi. Ben sert ve hızlı gerekir.
O küçük sığ bindirmeler ile başlar. Hissi onun bindirmeler hızlı ve sert gitmek kadar tekrar vücuda dalgalanma başlar. Göğüslerim geriye ve ileriye bu kadar zor sallanmaya ama çok fazla önemsemiyorum. Onun öne çıktı gibi sert vurarak başladı.
Geliyorum ve Paul de yakındır umuyorum olarak Derken benim memnun inliyor oda düştü.
“Geliyorum.” Ben ellerini sımsıkı kalçalarımda sert hissettim ve şimdiye kadar ki pervane o da gelene kadar çok zor gibi ben, seslendi.
İkimiz de sadece yatakta bir süre koydu.
Ben durmadan dört orgazm vardı.

Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

