Komşuluklar eskisi gibi değil

Bayan Tate ile Ian ilk toplantı olağandışı değildi ve o hemen hemen ona onu gözü vardı şüpheli. Marion Tate zeki ve akıllı idi, olgun bir buisness kadındı. O çok başarılı olduğunu ve Londra’nın merkezinde bir taksi sürdü kocası çok daha fazla para kazandı üç kuaför salonu koştu. Ian büyük mağazada stilistler Pauline bir tarih ve sık sık akşam arrangments hakkında onu görmek için çağırdı. Pauline, yirmili yaşlarının ortalarında bir çok çekici esmer oldu ve Ian ona hayrandı, ancak o bir şımarık orospu ve ona zor bir zaman verdi. Ian ile sorun onun hoşluk oldu o Pauline tüm onun üzerine yürümek izin ve bunu biliyordu. O sadece muhteşem oldu onun yakışıklı çocuksu görünümü ve onun elbise duygusu yanında kaldım.

” Ben şimdiye kadar yazılan size atılan değil şaşırdım, ona workmate Jill dedi.
” O şişe yok, ve zaten o ibadet Ben yürümeye zemin,” diye güldü
Yani tek taraflı ilişki devam etti ve bütün dükkanı kızlar hakkında dedikodu. Bayan Tate, bu tanık ve onun kişisel mülkü imiş gibi çeşitli vesilelerle Pauline sevgilisi tedavi gördüm. Marion Tate hızlı ians karakteri değerlendirilir ve o onu kendi amaçları için olması gereken biri olacağına karar verdik. O yumuşak, çok yakışıklı idi ve iyi ona uygun olurdu, bu yüzden o pozitif eyleme karar vermeden önce zemin araştırma, elinden geleni yaptı çalıştı nerede gibi birkaç sorgulamalarla yapılmış.

Marion ona belinde hareket hissetti çocuğu görünce, kesinlikle güzel bir örnekti ve proje titiz davranmak gereklidir. O o bir emlakçılar ofiste çalıştı discoved ve mülkiyet incelemekte dışarı sık idi. Marion birkaç özelliklerini görmek ve onun etrafında gösterdiği gibi çocuk ile konuşma içine almaya karar verdi. Diye bungalov kadar çekti ve onun arabadan var, Ian kısa sürede onu tanıdı.
” Günaydın Bayan görüntüleme için biz dışında başlar?” Ian biraz zaman karanlık bir takım ve kaliteli deri ayakkabı tertemiz baktım bu olgun klas bir kadın tarafından intimitated hissettim onun güzel bir aydınlık bir gün Tate. Saçları siyah ve parlak olduğunu ve onun omuzları üzerine geri bağlı, o moda gözlük taktığı ve bir firma berrak bir sesle konuştu.

Sessizlik içinde incelenen Bayan Tate, sonra mutfağa arka kapıdan girdi arka bahçeye yürüdü. O üst kattaki pencerelerden dışarı baktı.
” Ben bir yerde uygun bir yatırım olacağını düşünüyorum bir teklif yarın yapacak” diye ondan penitrating bakışları yerine getiremeyen baktı Ian baktı.

Bu güzel bir özellik ve boş topraklarına sahip olacak”.”
” Bu buisness Bay Garnet ne kadar süredir var? ” Diye sorguluyordu. Onlar sohbet var ve Bayan Tate ona doğrudan baktı,” neden bir kız o chit sizi yönetmesine izin mi?”

Ian Flustered var ve o grup seks bu otoriter kadının şiddet hissediyordu kızardı ve onun ne diyeceğini bilemedi. O evin satış yapmak istediği gibi zor bir konumda ve o müşteri oldu.
” Bir çok daha olgun ve sağlam ele Bay Garnet, sen en iyisini getirebilir birine ihtiyacım var.”

Ifade günün geri kalanı için Ian peşindeyim ve onun kelimeleri sık sık düşündü. Ama o kendi kendine şöyle dedi evli ve kırk yıl ona görünüyor eski ra ¤ men olmalıdır. Her nasılsa Bayan Tate ona sakinleştirici bir etkisi vardı, o o dedi ne demek olduğunu, dönek değildi hissetti, o cinsel çağrışımları olan bir anne etkisi gibi hissettim. Gün geçtikçe aklında hiç şüphe Bu güçlü olgun kadın kendisine çeken, yoktu; diye bir şey vardı ve o şeyler hakkında gitmek nasıl emin değildi ama onu istedim. O Pauline hayrandı ama o, onların ilişkisini o şekilde o bütün çalışma yapmak zorunda hissetti ve o kalbi insanın bu tür olmadığını bildiği bir şey yoktu biliyordu.

Ertesi gün Bayan Tate emlakçıların ofis çaldı ve Ian telefonu yanıtladı.
” Peki Bayan Tate ben sana eşlik etmek çok mutlu olurdu tekrar mülkiyet üzerinden bakmak istiyorsanız satıcıya bilinen teklifinizi err. Yapacak zil için teşekkür ederim” Bu onun istediği söyleyerek ians tentaive yoluydu onu şirket. Siz de seni ama sen anlamak benim koşulları altında olacak diye düşündüm benimle irtibat isteyen Güldü,” bu yüzden, sen benim ayar yapmak için dans edecek.

” Evet ben tamamen Bayan Tate anlamak,” o şimdi embarassed ama arzu ona kışkırtılmıştır, onun malı olacağını, bu kadın tarafından possesed olmak istedim.
” Saat keskin sekizde Turners Arms bu akşam buluşalım” O telefon indirdi ve kendine gülümsedi;. Şimdi onu ve benim tam ihtiyaçları ile kalıp ona sahip olacaktır.

Ian sekiz salonda bar kapı oturdu ve bekledi; yaklaşık yirmi dakika sonra Bayan Tate iyi giyimli yaşlı adamın kolu çıktı, onu gördü ve oturdu.

” Kocam Alan,” onlar el sıkıştı ve Ian sessizlik içine şok oldu.
” Ben her zaman ilk önce hiçbir şey yapmam kocam iki nedenden dolayı haberdar ilişkiyi düşündükleri zaman sinsi ve ikincisi onu eğlendirecek için.” Diye bayanlar içinde kayboldu, sonra iki adam ayağa kalktı ve baktım bu noktada.
” Karım mutlak bir Tarter ve ben onu seviyorum, her zaman yapmış ve her zaman, ama o sizin için bir fantezi alır ve o aşırı onun outrageoeus cinsel aşağılayıcı yanı sıra talep edilebilir tamamen eğer o sana hakim olacaktır uyarılırsınız görür.”

” Kaç yaşındasınız Ian mi?”
” Yirmi iki.”
Ben onu serbest” diye güldü ederken ben hızlı bir geri çekilmek istiyorum eğer sen” Benim Marion hayatta oğlu yiyeceğim.

” O karşı koyamam onun hakkında bir şey sadece orada derece çekici.”
O anda Marian döndü ve o sonra o oturdu ve belki de çok yakında özel bir araya geldi edeceğiz”, şimdi kamu tanıştığım iyi erkek dedi onlara tükürmek olurdu comtemptuously gibi hem erkek hem de baktı.”

O akşam Ian Bayan zevklerin düz davet ve o tek başına idi.
” Bu tamamen düz Ben genç insanlara işkence ki burası onu davet etmek ve onlarla benim sapık yolu varsa, kocam, sadece buraya geliyor mayın edilir.”
Ian daha önce bu kadar açık sözlü cinsel düşünceler hiç duymamıştı kızardı. Marion gülümsedi ve iki büyük whiskys dışarıya döküldü. ” Şimdi Youngman yüzüne bir seks sohbeti yüz, çubuklu hiçbir delik var ve biz buradan nereye görmenizi sağlar.”
Marion ayağa kalktı ve eteğini kaldırılmış ve onun çorap ve jartiyer oturdu, Ian onun horoz umutla attı onu uzun bacaklarını onun şehvet dolu gözlerini alamadı sabit swollowed. ” Eğer bir sabit var mı,” diye kendisine baktığını söyledi.

” Senin bacaklarını güzel bakmak zorundayız Evet” diye açıkça embarassed edildi. Güldü,” yüzünü nereye yüksek sesle ve net Bayan Tate Dizlerimin üstüne almak ve pislik yalamak lütfen?” Ian bu kadın henüz tamamen deli olduğunu bilmiyordum olabilir diyorum bu ne sadece ne yapmak istediği. O beyaz uyluk ve ona siyah naylon külot kasık göstermek için bacaklarını açtı. Ian kelimeleri söylemeyi başardı ama çok yumuşak ve tereddüd ederek.

” İyilik sizin dizlerinizin çocuk indi ve benim bacaklarının arasına sürünerek engellemiştir.” Ian onun uyluk yılların beyaz bucaksız ve onun çorap koyu renkli üst bant çekerek onu askısıyla gergin elastik görmek ve cennet var aramızda olabilir kasık kedi onu höyüğün encasing. Onu beyaz eti öpüşme ve sonunda onu höyük ulaşan dışarı dilinde O burunlu onun yolu; onu fanny dudakların kafeslerine görebiliyordu onu panty-kasık her iki tarafındaki kumaş ve birkaç sokak siyah kıvırcık tüyleri altında sıkıca streched. O yavaş yavaş onun kokusu onun nem nefes tatmak onu kasık üzerinde onun dilini koştu olarak onun kokusu ona hayran olmuş.

” Ahhh lovey,” diye yüz dikkatini geri luxuriating yatıyordu. Eğer benim cunt katılmak gibi” mmmmm harika bir kucak köpeği yapmak biliyordum, onun istekli yüzüne onu ıslak kasık tam bucaksız iterek omuzlarının üzerinde onu longlegs taşındı,” benim arka çocuk okşamak – thats benim kalça masaj ve köpeğim benim kedi oğlum” Ian onu kasık boğdu ve onun uyluk o heyecan var gibi onun geri yumruklamaya ayaklarının hissediyordu yanaklarında esiri olduğunu pislik. ibadet ohhh büyük yalamak.

Geniş bir kayış başının etrafında daralan edildi ve onun ağız ve burun o zirveye olarak dışarı sular onu salgıları ile bloke sanki orgazm anı, o hissedene kadar Ian Bu güçlü olgun kadın gücünü fark etmemişti. Onu doruğa için hazırlanmış olsa da Ian diye ecstasy ile çığlık attı Marion gibi o, hemen hemen yerden kaldırdı ve tamamen hamlesinin başlamasıyla sürpriz tamamen çekilmiştir. Iki ceset gibi bir an için sessizlik oldu. Ian dizlerinin üzerinde hala oturdu ve marion onu kendine ayağa kalkıyor gibi.

” Yüzünüzü dönün ve silin onun kaplı.” Ian banyoya gitti ve soğuk su ile onun sıcak yapışkan kırmızı yüzü aşağı sünger sonra oturma odasına geri gitti. ” O, her zamanki gibi gurur durdu şimdi henüz benim pislik horoz ihtiyacı bitirmiş değiliz çırılçıplak soyuyorum.”

Ian neredeyse onun kulaklarına inanamıyordu ve o tereddüt ve onun yüzüne kırık bir batma tokat. ” Size söyledim çocuğu olarak.” O hızla tüm giysilerini kendini sıyrılmış ve durdu çıplak ve metresi önce errect etmeyin. Onun horoz baktı ve sonra son performanstan sonra sıkıca toplanmış ve atıyordu onun topları hissetti. Daha sonra sandalyenin arkasına çömeldi ve eteğini kaldırdı,” şimdi pis herif beni o kadar olsun.”

Ian dalmış ve pompa başladı,” zor tembel tezek gitmek o kadar olsun ve bana cehennemi ver.” Kadın diye böyle bir şey deneyimli hiç çılgınca olduğunu ve bir iblis gibi becerdin sanki oldu diye başladı kadar diye sevinç şiddetli kasılmalara onun tam yük boşalttı olarak yeniden bağırmaya.

” Aferin” ona gülümseyerek Marion memnun, şimdi benim banyosu gitmek dedi.” Diye sıcak su içine o suda luxuriated olarak onun metresi yıkamak için sünger ve sabun ile hazır olduğunu tamamen çıplak bir adım olarak Ian izledi ve o anda o bu onun için bir kadın olduğunu fark etti

Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

